Vi styrker laget med tre digitale markedsførere
Spire kommunikasjon har fått på plass et sterkt og tverrfaglig team med tre nye kompetente kolleger, som har spesialkompetanse på innhold, sosiale medier og Google.
– Vi ønsker å imøtekomme kundenes ønske om ett kontaktpunkt i et 360 graders økosystem innenfor kommunikasjon – med et bredt spekter av kompetanseområder, sier byråleder Anders Fjeld i Spire.
Ved å samle fagområder og kompetanse, kan vi bruke strategi, kreativitet og teknologi til å skreddersy løsninger på tvers av alle kanaler. Nye og eksisterende kunder skal føle seg trygge på at vi kan hjelpe dem med de fleste utfordringene de måtte ha innen markedsføring og kommunikasjon.
Med de nye fagressursene Maksym, Marianne og Tone på laget, styrker Spire profilen som et fullservicebyrå.
Maksym Kononenko har 10 års erfaring innen markedsføring og har drevet eget digitalbyrå i hjemlandet sitt Ukraina. Som digital markedsfører jobber han operasjonelt og strategisk, og brenner for å skape digitale resultater. Maksym er spesielt dyktig på å bygge effektive annonsekampanjer på Google.
Marianne Sørensen Olsen har en bachelor i markedsføring og merkevareledelse fra Høyskolen Kristiania med fordypning i digital markedsføring og innholdsproduksjon. Hun har blant annet vært med å utvikle og designe nettsiden for artisten El Papi. Marianne ser frem til å skape engasjerende innhold og annonser til sosiale medier og Google.
Tone Aleksandersen er utdannet journalist, og har et godt øye for både visuelle og språklige budskap. Hun bistår med strategisk og målrettet markedsføring på nett og sosiale medier. Tone har tidligere vært markedsansvarlig for Big Horn Steak House, hvor hun har vært ansvarlig for all markedsføring i kjedens kanaler.
– Det beste med å arbeide i et kommunikasjonsbyrå er at jeg får lov til å jobbe med så mye forskjellig kompetanse. Jeg lærer stadig noe nytt, sier digital markedsfører og innholdsprodusent Tone Aleksandersen.
– Spire skreddersyr kommunikasjonsløsninger på tvers av fagområder og kompetanse, koordinert gjennom ett kontaktpunkt, slik kunden ønsker det, avslutter byråleder Anders Fjeld.