«Vi har fått masse oppmerksomhet og nå er vi er ordentlig i gang. Og jeg har gått fra at «det er helt urealistisk – til at det er mulig!» Takk skal dere ha, for at dere tok det og løftet det opp til et nytt nivå. Vi gleder oss til den videre reisen sammen med dere.
- Kjetil André Aamodt, alpinlegende, partner i Stereo Skis
Media- og kommunikasjonskonsernet Kilde har samlet sine virksomheter under ambisjonen «evig tilgang til muligheter». Drivkraften er å utvikle kommersielle og bærekraftige produkter og tjenester tilpasset dagens og framtidas krav og muligheter.
For sekstende året på rad har vi designet og produsert Trysil sommermagasin i samarbeid med Destinasjon Trysil. Et sprekt og innholdsrikt magasin, som er med å synliggjøre Trysils mange aktiviteter og familiemagi året rundt.
I godt samarbeid med Hellvik Hus Øst, har Spire hatt gleden av å utvikle og designe et fargerikt og lekent boligprosjekt. Vi har vært med i hele prosessen — fra strategi, konsept, visuell identitet til markedsføring, prospekt og nettside.
For Eidsiva er det viktig å gi ressurser tilbake til fellesskapet som trygger vårt velferdssamfunn. Derfor ble "årets viktigste julegave" gitt til Mental Helse Ungdom for å styrke deres verdifulle arbeid innen psykisk helse. Spire fikk æren av å utforme idé og manus til video-kampanje, i tillegg til å spre budskapet i sosiale medier.
Sammen med ildsjelene i stiftelsen Trandum har Spire løftet frem historien til Trandumskogen og Trandum leir. Målet er å etablere Trandum-området som en arena for læring og kunnskapsutvikling i kampen mot urett, overgrep og maktmisbruk.
I samarbeid med Jessheim Storsenter har Spire bidratt med å spre det glade og musikalske budskap om Jessheimdagene. Vi har designet og produsert et bredt spekter av markedsmateriell til både digitale og trykte kanaler.
For Sentralregisteret fikk Spire det spennende oppdraget med å utvikle en kommunikasjonsplattform, samt designe ny visuell identitet og hjemmeside. Resultatet er en tydelig og helhetlig profil som er med å bygge autoritet.
I dag inneholder en profesjonell årsrapport mer enn bare tall og fakta. Eidsivas års- og samfunnsrapport går heldigitalt med ny, norsk innovativ løsning - implementert av Spire.
Da et helt nytt konsept og ny idrettsarena skulle på plass i Elverum, fikk vi det spennende oppdraget med å lage nettsiden. For Euro Padel har vi satt opp en sprek nettside i Wordpress, med funksjoner og spretne elementer som informerer og engasjerer.
For Grue kommune har vi utviklet kommunikasjonsplattform, profil og logo for markeringen av kirkebrannen i 1822. Den skal synliggjøres med en egen visuell og verbal profil i 2022, som også skal profilere Grue-samfunnet.
Spordrift bygger og drifter jernbane, og er størst i Norge innen drift og vedlikehold. Dagens selskap ble skilt ut fra bane NOR i 2019. I årene som kommer skal Spordrift sørge for mer og bedre jernbane. Spordrift hadde behov for modernisering og forbedring av nettsiden, og dette har Spire løst.
Elvia sørger ikke bare for at du er PÅ i en elektrisk hverdag ved å levere strøm til Oslo, Innlandet og Viken. De er også på lag med innovasjon, miljø og morgendagens helter; barn og unge. Med Elvia-fondet støtter de lag, foreninger, stiftelser og organisasjoner som har innovative prosjekter med fokus på barn, unge eller miljø.
På Opaker Gård i Innlandet produseres kjøtt og urkorn på naturens premisser. Produktene selges til forbruker, og ønsket var en nettløsning som gjør salget mer sømløst. Vi har fått lage en effektiv salgskanal, som også hjelper dem med bestillinger og logistikk.
For OBOS Nye Hjem har vi utviklet kommunikasjonsplattform og produsert salgskampanjer for et unikt nyboligprosjekt på Voksenkollen i Oslo, rett ved inngangsporten til Nordmarka.
Vi har utviklet ny visuell identitet for Høgskolesenteret i Kongsvinger. Målet deres er å videreutvikle Kongsvinger som høgskoleby, og løfte næringslivet til nye høyder. Høgskolesenteret er klare for fremtiden, og trengte en profil som gir uttrykk for den strategiske retningen de er på vei i.
For NOAH har vi laget nettside som skal gjøre det enklere å ta et politisk standpunkt med hensyn til dyr. Grafisk design og utvikling har resultert i en valgomat.
Vår kunde gjennom mange år, Windmill, kjøpte opp Max Marketing Group og endret samtidig navn til Salesgarden. Vi fikk oppdraget med å gi det nye selskapet visuell profil og ny hjemmeside.
For tredje året på rad har Eidsiva samarbeidet med Spire om innhold og utforming av årsrapporten. Spire bidrar med strategisk innretting, idé og konseptutvikling samt design og innhold.
Sammen med Jessheim Storsenter har vi tatt i bruk alle våre fagområder og tjenester, fra rådgivning til uttak i både trykte og digitale kanaler. Resultatet er et spennende kjøpesenter med tydelig konsept og innbydende profil.
PELIAS Norsk Skadedyrkontroll ønsket å samle de daværende nettsidene pelias.no, osloskadedyr.no, skadedyr.no og effecta.as i én løsning på pelias.no. Resultatet ble en ny, brukervennlig nettside.
For stillas-eksperten Solideq har vi jobbet frem en ny omdømme- og merkevarestrategi, og satt opp en visuell identitet samt nettside med nettbutikkløsning.
Vi har hatt gleden av å fornye den visuelle identiteten til Lillehammer kommune. Lillehammer er både en tradisjonell og moderne by med historie. Kommunen hadde behov for en oppgradering av sin visuelle profil, for et helhetlig grafisk uttrykk.